מדוע נעלי Nike הן כל – כך פולאריות?

נייקי היא חברה שקיימת כבר יותר מ-40 שנה. הנעליים של נייקי עשויות מחומרים איכותיים והן נוחות מאוד ללבישה. במהלך השנים, הצליחה נייקי לשמור על קהל מעריצים עצום על ידי אימוץ טכנולוגיה וטרנדים חדשים.

את הצלחתה של נייקי אפשר לייחס ליכולת שלהם להשתנות עם הזמן, מה שהוביל לכך שחלק מהאנשים אוהבים אותם ואחרים שונאים אותם. נייקי נתפסת לעתים קרובות כדוגמה לאופן שבו מותגים יכולים להשתמש בטכנולוגיה על מנת להישאר רלוונטיים וליצור קשר עם הצרכנים.

נעליים שנחשבות לשם דבר בעולם

נייקי הוא מותג עולמי שקיים מסוף שנות ה-70 וידוע בנעליים האייקוניות שלו. עם זאת, בשנים האחרונות נמתחה ביקורת על נייקי על טקטיקת השיווק השנויה במחלוקת שלה.

נייקי קיבלה ביקורת מזוויות רבות ושונות. יש הטוענים שהנעליים של החברה יקרות מדי ולא שוות את הכסף. אחרים טוענים שטקטיקות השיווק שלהם אינן אתיות ומקדם אורח חיים לא בריא. לבסוף, יש אנשים שטוענים שהמוצרים של נייקי מכוונים לצעירים שיש להם ניסיון מועט עד לא בספורט ואינם מסוגלים לקבל החלטות מושכלות לגבי מה שהם רוכשים. הנעליים המקוטבות של נייקי יצרו הרבה מחלוקת בשנים האחרונות, כאשר יותר אנשים נעשים מודעים לטקטיקת השיווק המפוקפקת של נייקי.

>> למגוון נעליים היכנסו לאתר של יורו ספורט

תבחרו את הסגנון המועדף עליכם

נייקי נמצאת בחזית תעשיית נעלי הספורט כבר עשרות שנים. נייקי תמיד הייתה מותג מקטב, עם אנשים שאוהבים אותם או שונאים אותם. הסיבה לכך היא שנעלי נייקי מקושרות לרוב לתרבות אתלטית מסוימת ויכול להיות קשה ללבוש אותן מחוץ להקשר הזה. נעלי נייקי קיימות כבר עשרות שנים אבל הן לא תמיד היו כל כך מקטבות. למעשה, הם הפכו פופולריים לאחר שנלבשו על ידי מייקל ג'ורדן במהלך קריירת המשחק שלו.

 

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

העניקו דירוג