רוצים להנפיק דרכון אמריקאי? יש כמה דברים שחשוב מאוד לדעת אותם על תהליך הנפקת דרכון וקבלתו. בשורות הבאות נבין איך לקבוע תור לדרכון אמריקאי בקלות ומה אתם צריכים לדעת על כל תהליך ההנפקה וקבלת הדרכון.
אז קודם כול, אם תרצו להנפיק דרכון אמריקאי, עליכם לקבוע פגישה באחת משגרירויות ארצות הברית בארץ – בירושלים או בתל אביב. את הפגישה לא ניתן לקבוע בטלפון, אלא רק דרך האתר או הדואר. אם אתם רוצים להנפיק מספר דרכונים לבני המשפחה, עליכם לקבוע פגישה נפרדת לכל אחד.
לדוגמה: אם אתם משפחה בת 5 נפשות ואתם רוצים להנפיק או לחדש דרכונים אמריקאים לכולם, עליכם לקבוע 5 פגישות נפרדות עבור כל אחד. כאמור את הפגישה ניתן לקבוע רק דרך האתר או הדואר, שם תקבלו אישור פגישה אותו תצטרכו להדפיס.
באישור הפגישה תמצאו את הסיסמא באמצעותה תוכלו לבצע שינויים בכל הנוגע לפגישה שלכם.
טופס אישור
לפני הגעתכם לפגישה חשוב מאוד לקרוא בדקדוק את כל ההוראות הרשומות על גבי האישור שהדפסתם. בטופס יהיו רשומים מספר פריטים אסר הכנסתם למתחמי השגרירות אסורה בהחלט. בכדי להקל על הבדיקות הביטחוניות בכניסה לבניין השגרירות, הימנעו מלהביא איתכם את הדברים האסורים.
חשוב מאוד לא לאחר לפגישה, במידה ותאחרו ביותר מחצי שעה מהשעה שנקבעה לכם לפגישה, פגישתכם תתבטל ותצטרכו לקבוע פגישה חדשה. זכור: לעיתים קביעת פגישה חדשה עלולה להיקבע למועד מאוחר יותר, ואף מאוחר מידי.
מתי תקבלו את הדרכון
את הדרכון שהזמנתם תקבלו לאחר שלושה או ארבעה שבועות בשגרירות ירושלים, ובין שניים לשלושה שבועות בהזמנה בשגרירות בתל אביב מיום ההזמנה. שימו לב: זמן ההנפקה הינו משוער ויתכנו עיכובים. מידע נוסף באתר https://www.americandocs.co.il/